Najbardziej narażony na kontakt z wodą jest dyferencjał i przekładnia. Chodź przekładnia na ogół jest wystarczająco szczelna lepiej załóżmy, że wcale taka nie jest. W przekładni pracują koła zębate, które trzeba zabezpieczyć przed wodą, jednocześnie winny one być odpowiednio nasmarowane, tak żeby powierzchnie zębów nie ścierały się, nie dopuszczamy jednak, aby stawiały zbyt duży opór podczas pracy.

Z pomocą przychodzi firma Nanoprotech. W swojej ofercie posiada linie produktów Auto Moto, w której znajdziecie zarówno izolację w płynie, jak i smar penetrujący nowej generacji. Wszystkie produkty wykorzystują nanotechnologię. Docierają w każde miejsce i każdą szczelinę, nawet taką której nie widzimy gołym okiem, tworząc na powierzchni smarowanego elementu niewidoczną  powłokę, dając przy tym ochronę przed zacieraniem się i zespojeniem, jednocześnie stawiają opór wilgoci, która chciałaby się tam dostać.

Zapraszamy do lektury całego magazynu:http://4rcfreaks.com/pobierz-magazyn